joi, 15 martie 2012

Cum am făcut...

     M-am gândit că, pentru cei interesaţi sau pentru cei care ar vrea să abordeze arta quilling-ului, să dezvălui câte ceva despre concepţia acestor tablouaşe.
     Ramele sunt ''de-a gata'', frumos lucrate, nelăcuite şi necolorate, fără sticlă. Ca fundal am folosit hârtie de 125 g/m2 pe care am decupat-o după dimensiunile ancadramentului din spatele ramei, lipind-o apoi în aceasta adăugând peste ea în spate un carton ''fagure'' sau altceva (poate fi forex de exemplu), pentru întărire iar în exterior am acoperit cu un carton colorat de 160 g/m2, din acela pentru coperti.
     Suportul fiind gata am trecut la concepţia florilor, a tulpinilor şi a frunzelor, am ales modelul şi culorile solului iar apoi am asamblat totul pe suport folosind un adeziv transparent pentru hârtie şi lemn. La final am făcut măsurători şi am ataşat elementul de agăţare pe perete, echilibrând puţin tabloul şi gata, avem un produs finit.
     Ca să nu devin obositor cu o postare prea lungă, vă voi dezvălui detalii despre construcţia elementelor florale, despre unelte şi despre alte lucruri în nişte postări viitoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

please leave your comment here...