sâmbătă, 28 iulie 2012

Albinuţa..

     Bun găsit din nou, de astă dată vin cu o schimbare de stil să-i spunem aşa, cu o îmbunătăţire, sau mai corect spus, cu o trecere la un alt nivel de abordare a artei quilling, pentru că asta e idea, să progresezi în ceea ce faci. Deci, în periplurile mele pe internet şi in căutarea de a întelege cu adevărat ce înseamnă această artă, şi de a lucra din ce în ce mai bine, am văzut tot felul de insecte şi animăluţe ca: gărgăriţe, libelule, broscuţe, albinuţe, iepuraşi, caţeluşi şi altele, aşa că, m-am gândit că ar fi frumos să încerc şi eu ceva, ca atare am ales să fac un tablouaş cu o floare mai specială pe care să o polenizeze această mică insectă. Să vedeţi şi voi ce a ieşit...






























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

please leave your comment here...